2011. november 8., kedd

Egymilliómodik mérföld a rekord.


Két amerikai hölgynek sikerült egy igen szép rekordot felálítaniuk azzal, hogy BMW motorjaikal metettek egymillió mérföldet azaz valamivel több mint 1,6 km-ert. Két hölgy név szerint Ardys Kellerman és Voni Glaves több mint 50 államhatárt lépetek át motorkerékpárjaik segítségével de megfordúltak Dél-Afrikában, Új-Zélandon és Kanada teljes egészében is. Teljes távhoz 25 évre volt szükségük a hölgyeknek.

„Sok motorom volt, amit szerettem, de egy igazán a szívemhez nőtt, a BMW R 1100 RS volt, amit 1993-ban újonnan vásároltam. Ezzel a modellel több mint 350 ezer mérföldet (több mint félmillió kilométert) teljesítettem az évek alatt. A BMW motorjaim mindig megbízhatóak voltak és nagyon szerettem a technológiai újításaikat, különösen az ABS fékrendszer nyújtott nagy segítséget útjaim során. A jelenlegi motorom is BMW, egy vörös fényezésű F 800 S modell”– meséli Voni.

„Büszke vagyok rá, hogy minden egyes kilométert balesetmentesen tettem meg, és továbbra is szeretném folytatni ezt a hagyományt, amikor kétkerekűmmel járom a világot. Szeretek kitűzni olyan egyéni célokat, amik mindig túl vannak azon, amit szerintem teljesíteni tudok. Aztán végül mindig teljesítem őket” – tette hozzá Voni.

A BMW Motorrad USA és a BMW Motorkerékpár Tulajdonosok Szövetsége is elismerésben részesítette a két világutazót.






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése