2011. március 23., szerda

FUEL

Most kivételesen egy játékról fogok pár sort írni nektek amit most hétvégén sikerült kiprópálnom, hátha tudok egy kis kedved adni hozzá. A Fuel egy alternatív jelenben játszódik, az elhagyott Észak-Amerikában amit kisebb nagyobb katasztrófák tettek lakhatatlanná ilyen pl: pusztító viharok, az árvizek, a bozóttüzek és a hurrikánok. A versenyek közben látunk majd elhagygott házakat égő bokrokat, autóroncsokat és egyébb posztapokaliptikus látványelemeket is. Versenyeinken ha jól teljesítünk a legértékesebb fizető eszközzel fognak minket jutalmazni ami nem más mint az üzemanyag. Az autókról és a környezetről első blikkre a MAD MAX film ugrik majd be mindenkinek. A játéktér szerintem a játék előnye és egyik hátránya is egyben, ami 14 000 négyzetméteren terül el. Elsőre egész jól hangzik a dolog de igazából amikor a FREE RIDE opciót választjuk nekem elég unalmas lett a játék, hogy egy két extra apróság miatt hosszú perceket kelljen autóznom (de biztos van akinek ez jön be). A karrier módban kicsit csalódtam, sajna semmi érdekeset nem tudunk meg itt a a sztoriról, hogy ki miért hogyan merre meddig. Tudom ez nem egy lényeges dolog de azért szerintem még is csak élvezetesebb lenne így a játék mint csak menni és versenyezni.Akkor van még challenge mód is, ebbe különösebben most nem mennék bele max annyit, hogy itt is tudunk plussz okoságokat és üzemanyagokat szerezni amit felhasználhatunk majd a játék során. A grafika elég rendjén van a mai kornak megfelelő az időjárási effektek nagyon jók és magában a tájban is el lehet gyönyörködni. Három darab nehézségi fokozatott tettek a játékba, hogy mindenki megtalálja a neki megfelelőt,de az igazat megvalva én normal fokozaton sem találtam túl nehéznek a versenyeket. Mindent össze vetve a játék eléggé rendben van ajánlom azoknak akiknek van néha egy kis szabadidejük és olyankor akarnak egy jót versenyezni.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése