2012. május 1., kedd

Vyrus 986 M2



Tavalyi év első hónapjában januárban, a veronai Bike Expón lépett először porondra a Vyrus 986 M2, a kiállításon még koncepciós motorként volt jelen. . "Ez a Moto2, ahogyan mi a Vyrusnál értelmezzük" - mondta akkor Ascanio Rodorigo úr, a műhelyfőnök. A kisebb utcai szériáról  már akkor le lebbentették a fátylat, bár hosszú idő telt el azóta de megérkezett a Vyrus 986 M2.



A Vyrus 986 M2 megalkotásánál és összeszerelésénél a fő cél azt volt, hogy a motor megfeleljen a Moto2 gyorsasági világbajnoki kategória műszaki kritériumainak.Éppen ezért egy négyhengeres Honda CBR600RR blokk köré építették és  teljesen egyedi épített futóművel rendelkezik. Ebben a konstrukcióban a gép 136 LE-s teljesítményt produkál. Az alacsony súlyt a szénszálas erősítésű műanyagok és csúcsminőségű ötvözetek bőkezű használatával érték el. A tank és az ülésidom egy darab karbon elemből áll össze, amit a hátsó alumínium lengővillával egy tipikusan vyrusos, egy tömbből kimart alumínium „háló” köt össze ami maga a váz.Ilyen hihetetlenül filigránnak ható vázakat használt mindig is a Vyrus Ducati-blokkos utcai motorjaiban Omega néven, hogy a négyhengeres motor tetejét és a kormányt milyen egyéb CNC-műalkotás tartja, azt sajnos nem láthatjuk ugyanis , a karbon idomok takarják. Az utcára szánt változat valószinűleg nehezebb mint a Moto2 aminek feltételezett tömege 136 kiló. Igazu igy már ki lehet vinni a forgalomba ugyanis minden szükséges kellék megtalálható a motor úgy mint: irányjelzők, fényszóró, rendszámtartó és tükrök.









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése