2011. június 9., csütörtök

Vezetéstechnikai nap

A múlt héten írtam, hogy Veszprémben vezetéstechnikai napot tartanak a Veszprém Aréna parkolójában. Mivel jó idő volt és a szabad időm is engedte kilátogattam a helyszínre és készítettem pár fotót amit majd lentebb ti is szemügyre vehettek. Most pedig következzen egy kis élménybeszámoló pár sorban. Amit első blikkre észrevettem az a Suzuki tesztmorok voltak amelyekből szinte midenki megtalálhatta a szívéhez legközelebb álló tipust. Volt : GSR 750,GSX-R 600, Bandit 1250-es, GSX 1250F és egy AN 650-es óriás robogó is. A Suzukin kívül még a BMW és a Honda képviseltette magát és e márkák motorjait is ki lehetett próbálni. A tesztelés remekül meg volt szervezve, mert a tesztelőket ugyanis elől hátul rendőrök kisérték. A Metzeler gumiabroncsait is megtalálhattuk a rendezvényen. Természetesen a legújabb Interact család képviseltette magát nagyrészt, de azért jutott hely a Touranc újfejlesztésü EXP abroncsának is. Külön öröm volt számomra, hogy állványon voltak és mindenki kedvére nyomkodhatta pörgethette és simogathatta a neki legjobban tetsző abroncsot. Persze ha valaki nem volt biztos benne , hogy melyik a legalkalmasabb gumi a motorjára, a helyszínen kérhetett tanácsot a felvilágosult szakemberek egész csoportjától. Mint késöbb kiderült nem is akárkit sikerült megtalálnom a kérdéseimmel, ugyanis a srác akit próbáltam kérdéseim keresztüzébe venni , hogy teszteljem a tudását nem más volt mint a többszörös magyar enduro és enduro/cross bajnok. Nekem még személy szerint nagyon tetszett ,hogy volt kint egy motoros szimulátor is és ki lehetett próbálni a tudásunkat még akkor is ha nincs motoros jogosítványunk, felvettem egy igen érdekes szemüveget is aminek úgy voltak megcsinálva a lencséi mintha igen sok sört sikerült volna legurítania az embernek, emiatt pedig a látása már nem az igazi. A gyerekeknek kerékpáros szlalom pályát építettek a rendezők, de nagyokról sem feledkeztek meg, mert nem egy, hanem rögtön három vezetés technikai pályát raktak össze, amin a derék veszprémi motoros rend őrei prezentálták és segítették az átjutást. Napközben pedig jött a meglepetés legalábbis nekem az volt mert sajnos nem volt infóm arról, hogy mely autócsodák is tiszteletüket teszik a rendezvényen. Ugyanis feltüntek a pálya szélén a veterán versenyen résztvevő autók is, mert egyik állomásuk az Aréna parkolója volt. Mit is írhatnék még többet nem bántam meg, hogy kilátogattam a helyszínre






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése