2011. január 18., kedd

Moosegumi ismertető

Moosgumi-Mi is az?

Moosgumi egyszerűen jellemezve egy gázzal felpumpált gumifajta.
Azért hogy a gáz a megformálásnál ne szökjön el, egy zárt-pólusú anyaggal tömítik be a külsejét. Ez a körformájú „habgumiabroncsot” az endúró versenyeken használatos motoroknál a tömlő helyett ezt szerelik a kerékbe. A guminyomás függ a Moussetípúsoktól a gumiabroncsméretétől és a felni szélességétől is, kb:0,7bár. A mousseoknak nincs utcai gumiba való megfelelője.


Előnye: Soha többé defekt
Egy bizonyos gondoskodásnál a Mouse-t sokáig lehet használni. Itt egy pár tipp:

1, A mousset a megfelelő hozzáértéssel és óvatosan kell szerelni. A felszíni sérülések használat közben hamar nagyobbodnak. Ezek után a Mousse a sérülés helyén elkezd morzsálódni, aminek az eredménye, hogy idő előtt elhasználódik.
2, Soha nem szabad a Mousst gumipasztával vagy szappanos vízzel szerelni. Ezek a szerek ki szárítják, és ezek miatt hozzáragad a felni belsejéhez, használat közben pedig felmelegszik és belülről szakad ki. A Moussénak mindig mozognia kell a felniben. Ezért mindig a speciális –szilikon géllel kell beszerelni.


3, A mousse nyomás alatt veszít a benne lévő gázból, tehát akkor is, ha már be van szerelve, de motorkerékpárt nem használják. Ha hosszú hetekig nem fogjuk használni a motorunkat a mousset ki kell szerelni a kerékből le, kell tisztítani és át kell kenni a szilikon géllel majd egy nejlon zacskóba, kell tenni és egy hűvös sötét helyen kell tárolni.

4, Minden mousse a használat közben egyre puhább lesz. Amikor a mousse nagyon puha lesz, akkor egy használt erősített falú hosszában felvágott tömlőt a mousse és a felni közé kell szerelni. A megfelelő nyomás máris helyre állt. Itt is érvényes az, hogy szerelni a speciális szilikon géllel kell.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése